top of page
  • ედექტივ კონსალტინგი

ჩანაწერი 5: მეთოდი

Updated: Sep 5, 2019

ბიზნეს-მოდელის შექმნის მიზეზები შეიძლება იყოს:

  • მისწრაფება შეიქმნას ფასეულობა ბაზარზე არსებული დაუკმაყოფილი მოთხოვნილებებისათვის;

  • ბაზარზე ახალი ტექნოლოგიების, პროდუქტებისა და მომსახურებების გატანის შესაძლებლობა;

  • უკეთესი ბიზნეს-მოდელის გამოყენებით არსებული ბაზრის გაუმჯობესების, შეცვლის ან ნგრევის სურვილი;

  • სრულიად ახალი ბაზრის შექმნის სურვილი.

  • არსებულ კომპანიებში ბიზნეს-მოდელის შექმნის მოტივი შეიძლება იყოს:

  • არსებული ბიზნეს-მოდელის კრიზისი (ზოგ შემთხვევაში - “კლინიკური სიკვდილი”);

  • ცვლად გარემოსთან მისადაგების მიზნით არსებული ბიზნეს-მოდელის ადაპტაცია, გაუმჯობესება ან დაცვა;

  • ბაზრისთვის ახალი ტექნოლოგიების, პროდუქტების ან მომსახურების შეთავაზება;

  • იმ ახალი ბიზნეს-მოდელების კვლევა და შეფასება, რომლებმაც შეიძლება მომავალში არსებული შეცვალონ.


ბიზნეს-მოდელის შექმნისა და განხორციელების პროცესი 5 სტადიას მოიცავს: მობილიზაცია, გაგება, დიზაინი, გამოყენება და მართვა. მოკლედ გავეცნოთ ამ სატადიებს.


მობილიზაცია: ბიზნეს-მოდელის მომზადება წარმატებული დიზაინ-პროექტისთვის

გაგება: ბიზნეს-მოდელის დიზაინის პროცესისათვის აუცილებელი ელემენტების კვლევა და ანალიზი


დიზაინი: ბიზნეს-მოდელის სიცოცხლისუნარი ვარიანტების შექმნა / შემოწმება და საუკეთესოს შერჩევა


გამოყენება:

ბიზნეს-მოდელის პროტოტიპის გამოყენება ბაზრის რეალურ პირობებში


მართვა:

ბიზნეს-მოდელის ადაპტაცია და მოდიფიკაცია ბაზარზე მასზე რეაქციის შესაბამისად



35 views0 comments
bottom of page